کد خبر 391135
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت: اگر همین امروز هم به من پیشنهاد بدهند، حاضرم سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران را قبول کنم.

خیرآبادی: بزرگترین آرزوی من سرمربیگری ایران است
به گزارش مشرق، جمشید خیرآبادی پس از کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی به همراه آذربایجان اظهار داشت: از کشتی‌‌هایی که دیدم لذت بردم ولی چون استرس بالایی داشتم بسیار اذیت شدم. در 10 سال اخیر برگزاری چنین مسابقاتی در چنین سطح بالایی بی‌نظیر بود.

وی افزود: اکنون بسیار خوشحال هستم و شادترین لحظه زندگی‌ام است ولی روز گذشته پس از پیروزی مقابل ایران خوشحال نبودم و تنها از کارم رضایت داشتم. سجده شکر به جا می‌آورم و به اعتقاد من این قهرمانی کار خدا بود و دست همه را خواهم بوسید و از هموطنانم تشکر می‌کنم و به همین دلیل نیز اشک شوق ریختم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است سرمربیگری تیم ملی ایران را قبول کند یا خیر،گفت: بزرگترین آرزوی زندگی من سرمربیگری در ایران است و بدون چشم‌داشت این عنوان را قبول خواهم کرد البته من با آذربایجان قرارداد دارم و قرار است تا المپیک هدایت این تیم را برعهده بگیرم اما اگر مسئولان ایرانی رضایت‌شان را بگیرند، سرمربی ایران می‌شوم.

خیرآبادی ادامه داد: درست است که محمد بنا رفته اما او یک استثنا بود. به جز وی مربیان زیادی هستند که در ایران لیاقت سرمربیگری دارند از حسن بابک گرفته تا ناصر نوربخش که البته با من قهر است. به هر شکل ورزش برد و باخت دارد و من از تمامی این مربیان درس گرفته‌ام.

وی در خصوص شرایط کشتی ایران و کسب عنوان سومی نیز گفت: من از کشتی ایران دور هستم ولی این کشتی اساتید بزرگی دارد. من از حمایت تماشاگران ایرانی لذت بردم و درک کردم که به عنوان یک ایرانی مرا دوست دارند.

 سرمربی ایرانی تیم کشتی آذربایجان در خصوصی داوری فینال نیز تصریح کرد: داوری فینال بسیار بد بود و در 3 وزن قصد داشتند سرما را ببُرند. از زمانی که مارتینتی از ریاست فیلا رفته داوری‌ها به ضرر آذربایجان است و امسال نیز با توجه به اینکه روسیه در سال گذشته قهرمان نشده بود آنها قصد داشتند روس‌ها را قهرمان کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس